لزوم تبیین ابعاد اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو ACD در یزد

استاندار یزد با اشاره به میزبانی یزد از اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو ACD و با بیان اینکه باید زمینه حضور رسانه‌ها و شبکه‌های بین‌المللی برای پوشش رسانه‌ای این رویداد فراهم شود، گفت: لازم است ابعاد این اجلاس در این استان تبیین شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، مهران فاطمی روز یکشنبه 8 مهرماه در نشست هماهنگی اجلاس وزرای کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری‌های آسیا در یزد بابیان اینکه تبیین برگزاری این رویداد در یزد ضروری است، گفت: ابعاد اجلاس وزرای ACD باید از جوامع محلی تا جهانی تبیین شده و در جریان ابعاد مختلف برگزاری این رویداد در شهر جهانی یزد قرار گیرند.

استاندار یزد بابیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین اهداف و ابعاد این رویداد دارند، افزود: اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو ACD کالبدی دارد و رسانه‌ها روح آن هستند، باید زمینه حضور رسانه‌ها و شبکه‌های بین‌المللی نیز برای پوشش رسانه‌ای این رویداد فراهم شود.

او با بیان اینکه از این رویداد باید به عنوان ابزار و زمینه‌ای برای رونق گردشگری یزد و کشور استفاده کرد، ادامه داد: اگر این صنعت صحیح و اصولی دنبال شود کلید همه مشکلات است.

فاطمی افزود: همه‌جا تفاوت‌ها موجب اختلاف است، اما دقیقاً این تفاوت‌ها در گردشگری نقطه قوت است و جذابیت گردشگری در تفاوت‌ها و عامل وفاق و نزدیکی ملت‌ها با یکدیگر است.

استاندار یزد با بیان اینکه یک ماه تا برگزاری اجلاس وزرای گردشگری در یزد فرصت باقی است، افزود: با توجه به اینکه به زمان برگزاری رویداد نزدیک می‌شویم باید مصوبات این جلسات را در قالب یک برنامه منسجم به عمل تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070800659
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha